Weganizm. Spróbujesz?

http://empatia.pl/program
Dawno temu, zanim jeszcze przestałam zjadać zwierzątka, znalazłam gdzieś w sieci, baner akcji "Weganizm. Spróbujesz?". Kliknęłam, zapoznałam się z całą tą inicjatywą i pomyślałam sobie, że to chyba najlepsza akcja społeczna (myślę, że mogę ja tak nazwać) na jaką kiedykolwiek trafiłam. Wiedziałam, że Weganizm jest genialny, a myślałam wtedy jedynie o aspektach etycznych. Serce rwało się do niego i rwało..
Strasznie chciałam wziąć udział w tym przedsięwzięciu, wiedziałam jednak że ani mój blog ani Ja z ówczesnymi preferencjami kulinarnymi, po prostu się do tego nie nadajemy. Przeszłam więc kilkumiesięczną drogę do Weganizmu, i uznałam, że jestem gotowa. Zgłosiłam się do wzięcia udziału w programie, i oto jestem. Mogę napisać kilka słów o tym jak fajnie jest być Wege a przy okazji wesprzeć tą mega mega pro super Akcję :) 
Zatem Drodzy, zachęcam Was gorąco do zapoznania się z programem Akcji, a także do polubienia jej na Facebooku, klik ---> https://www.facebook.com/WeganizmSprobujesz.


Nic więcej dziś nie napiszę, bo nie odpoczęłam jeszcze po urlopie. Jak zbiorę siły to napiszę trochę o Rzymie. See Ya:)

Share:

0 komentarze

Łączna liczba wyświetleń