Naleśniki z bazylią i pomidorami

Pokrótce, kocham naleśniki. Nijak się ona mają do Surowej Diety, ale ja je tak uwielbiam..
Z tej właśnie miłości powstały pyszne naleśniki w 5 minut. Naleśniki z bazylią, pomidorami i sosem Tahini. 
Nie miałam niestety czasu na zrobienie lepszych zdjęć. Ślinotok nie pozwolił mi czekać aż wystygną.
Przedstawiam przepis tak krótki jak szybkie jest ich przygotowanie.



Składniki:

- Szklanka mleka ryżowego
- Pół szklanki mąki pszennej
- dwie łyżki oleju rzepakowego
- sól i pieprz do smaku
- garść liści świeżej bazylii
- 1 duży pomidor
- sos Tahini - przepis dostępny TUTAJ


Przygotowanie:


W misce mieszamy mleko z mąką, olejem, posiekaną drobno bazylią oraz solą i pieprzem. Smażymy na delikatnie posmarowanej tłuszczem patelni.
W między czasie, przygotowujemy sos Tahini, oraz kroimy pomidora w kostkę. Na usmażone naleśniki układamy pomidora, zalewamy sosem Tahni i doprawiamy pieprzem. Zawijamy i pochłaniamy. 
Z podanych składników wyszły mi dwa na prawdę spore naleśniki.




Smacznego!

Share:

2 komentarze

  1. Akurat szukałam przepisu łączącego naleśniki i bazylię i proszę! Zaraz go wypróbuję (chociaż pewnie zbeształabyś mnie za porę, o której mam zamiar jeść ;D)! Mam tylko nadzieję, że zamiast sosu Tahini, majonez też jakoś się sprawdzi, bo niestety nie mm w tej chwili warunków do przygotowania go ;)
    Pozdrawiam! Pysznie tu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadam o każdej porze o której mam ochotę :) A co mi tam:D A majonez się sprawdzi, najlepiej wegański :D

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń