Zielone koktajle są spoko. Te poniżej zwłaszcza.

Od kilku dni - dokładnie od trzech, piję rano zielone koktajle. Jestem w tej dziedzinie nowicjuszką, ale mam już jeden pewniak, który mogę Wam gorąco polecić. Przepisy na kolejne sprawdzone napoje postaram się dostarczać regularnie, mam jednak problem z nazewnictwem postów dotyczących koktajli. Nie wiem jak je nazywać, żeby jakoś określać co jest w danym koktajlu. Muszę coś wymyślić..

Może jakieś sprośne nazwy :D ?
No nic zapraszam na drinka :)




Składniki:
- Dwie garście kapusty pekińskiej   
- pół ogórka zielonego
- 1 średni banan
- 1 średnie jabłko
-1 szklanka wody

Przygotowanie:

Warzywa dokładnie myjemy, oraz kroimy na takie kawałki aby nasza maszyna szatkująca- ucierająco- miksująca sobie z nimi poradziła. Wrzucamy wszystko do blendera, czy tez, innej maszyny i miksujemy tak długo aż wszystkie składniki połączą się w pyszny koktajl. Myślę  że spokojnie można dodać do koktajlu zioła, sól, a nawet pieprz.  



  
Voila!



Share:

9 komentarze

  1. Zdrowo, smacznie. No i zielono, czyli wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna u Ciebie zawitała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, śniegu po kolana :D Ale staram się ją przywoływać.

      Usuń
  3. Zielone koktajle piję od dawna, a jeszcze nigdy nie dodawałam kapusty pekińskiej. jutro wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdego dnia przed obiadem popijm smoothie.
    Z kapustą jeszcze nie miałam okazji spróbować. Mój ulubiony to: szpinakowo-jabłkowo-bananowy oraz pietruszkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem uczulona na jabłka :( Nad czym obecnie ubolewam bo bo niesamowicie pasują do koktajli, tak jak zresztą do powyższego. Jednak muszę się bardzo ograniczać.

      Usuń
  5. Pani Silesianko, taki pyszny, zielony koktajl w sam raz się nadaje na tą białą wiosnę, która w tym roku nas zaskoczyła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda ;/ Dodam, że słońce jest tak palące tej wiosny, że chyba już tęsknię za zimą ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielono i wiosennie na poprawę humoru po opadach śniegu idealne!

    Zapraszam do mnie

    http://paradoxoftaste.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń