Koktajl z buraka.

       Mam przyjaciółkę, która twierdzi, że dostałam  żywieniowego "pierdo*ca" :) No i cóż.. Winna! Przyznaję się bez bicia. Ale nie będę ściemniać, zdarza mi się pochłonąć wafelka, ugryźć kawałek pączka, czy wszamać gorzką czekoladę. Odstawiam wszystkie złe rzeczy stopniowo. Pilnuję się coraz bardziej. 
Za kilka dni rozpocznie się Największe Zdrowotne Wyzwanie mojego życia, czyli Juice Detox, czyli droga pełna pokus i wyrzeczeń. Miesiąc bez jedzenia tylko soki, soki, soki. Tymczasem już teraz jestem zakochana w warzywno-owocowych koktajlach. Uwielbiam je, są pyszne i sycące.
Poniższy koktajl to taka zdrowa Krwawa Mary, om nom nom. Pycha!



Składniki:

1 banan
1 duży burak
2 garście liści szpinaku
1 pęczek natki pietruszki       
1/3 długiego zielonego ogórka
1/2 łodygi selera naciowego
1 i 1/3 szklanki wody.



Wrzucamy  wszystkie składniki do blendera i miksujemy aż do uzyskania pięknego krwistego koktajlu.

Smacznego (zdrowego) !

Share:

4 komentarze

  1. kolor bardzo imponujący, ale mimo miłości do buraków obawiam się smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie niepotrzebnie :) Ja chyba będę go używać częściej zamiast jabłek, chociażby dla samej buraczanej słodyczy.

      Usuń
  2. muszę wypróbować! lubię takie połączenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo zachęcająco !! tego jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń