Aromatyczna herbata pomarańczowa

Jesień pachnie pomarańczą. Przyznaję, że jestem z tego powodu szczęśliwa, gdyż to jeden z moich ulubionych owoców, a jako, że jesień kojarzy mi się także z herbatami owocowymi, postanowiłam wypróbować coś nowego.
I tak powstała pyszna herbata pomarańczowa!



Do przygotowania potrzebujesz (podaję składniki na jedną filiżankę) :

- jedną pomarańczę
- torebkę ulubionej herbaty
- mały garnuszek 
- cukier - jeśli lubisz na słodko :)

Przygotowanie:

Pomarańczę należy sparzyć wrzątkiem. Do małego garnuszka wlej tyle wody ile potrzebujesz na filiżankę czy też kubek herbaty. Zagotuj. W między czasie, zetrzyj na tarce ( na dużych oczkach) skórkę z pomarańczy. Skórki potrzebujesz niewiele bo zaledwie łyżeczkę. 
Otrzymaną skórkę wrzuć do gotującej się wody, gotuj na małym ogniu ok. 2 minuty, po czym wrzuć torebkę herbaty, pozostaw na ogniu aż się zaparzy. Ja lubię, kiedy herbata jest mocna więc, parzyłam ją na gazie 
ok 3 minut. W ten sposób zaparzoną herbatę, przelej do filiżanki, dosłodź do smaku i delektuj się wspaniałym aromatem pomarańczy! 
Smacznego:)







Share:

3 komentarze

  1. Ach szkoda że przeczytałam już po powrocie A. ze sklepu... Coś mi się zdaje że pomarańczowa herbata będzie chandro-odganiaczem nr 1 tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, u mnie w lodówce jabłka... Ale kupię i z pewnością zrobię, bo ostatnio bardzo polubiłam połączenie pomarańczy i czekolady, więc herbata pomarańczowa na pewno przypadnie mi do gustu! A za dużo ostatnio u mnie earl grey i malinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszna ta herbatka :) Na przyrządzenie 3 szklanek dodałam skórkę z całej pomarańczy i do tego herbatkę malinową... pychotki! :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń