Jak zrobić mleko migdałowe ? Najprostszy przepis.

Jako mleko-wrażliwa osoba, uczulona na wszelkie białko świata, wciąż nie mogę pogodzić się z losem i z faktem, że nie wolno mi pić mleka. Jednak wraz z weganizmem znalazłam wspaniały przepis na mleko migdałowe.

Oryginalny przepis znajduje się pod tym linkiem . 
Ja postanowiłam zrobić swoje mleko z mniejszej ilości migdałów, dokładnie z połowy szklanki i tylko 1 i 1/2 szklanki wody. Efekt jest na prawdę zadowalający, nie wiem jedynie jak wykorzystać masę migdałową, która pozostała mi po przeciśnięciu wody. 

Może masło migdałowe? 

Share:

1 komentarze

  1. Robię mleko sojowe i pozostałą masę, czyli okarę, wykorzystuję do ciastek:)
    Migdałowa jeszcze lepiej się pewnie nada:)

    P.s czy nie da się zlikwidować weryfikacji obrazkowej przy komentarzach? To zniechęca do ich pisania (przynajmniej mnie, a myślę, że innych też może)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń